#667: all in one


Saknade ni mig igår? ;))) Gick i skolan till halv fyra och sedan hade jag fullt upp efter det, kommer dock inte ihåg med vad.. Gick en sväng i stan efter skolan och nu är jag hemma. Imorgon är det inspark som gäller och självklart har lärarna tagit tag i insparken det året då jag börjar gymansiet. Hmm strandbaden på kvällen i alla fall! För första gången dessutom haha!

fin du är!

Du tar super fina bilder och jag älskar din blogg! undrar, vad du har för typsnitt på dina inlägg och rubriker?

Svar: Tusen tack du! Jag kör på times new roman rakt igenom! :D
Joanna D. Hansson

^^

Hej ! måste börja med att säga att du har en grym blogg!! :) och sen tänkte jag fråga vad du använder för program när du redigerar dina bilder?
:))

Svar: Många tack!! Jag använder photoscape :D
Joanna D. Hansson

SNYGG




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR