#666: 17:52


Har precis vaknat upp från min lilla powernap, välbehövlig och lagom lång. Har, på 15 min, lyckats trycka i mig två bullar, en stor tallrik fil och flingor plus en macka. Gissa om jag fortfarande är hungig? JA. Min mage är som ett svart hål, kan sluka allting just nu. På tal om svarta hål, tisdagarna må vara de drygaste dagarna i veckan, börjar 08:10 med naturkunskap, huvudet bara hänger då. Och nu då? Nu väntar jag på att jag ska få äta köttbullar för andra gången idag. Sedan ska jag kliva in i duschen, ytters intressant liv jag lever.

Gilla den nya webshopen BLING IT ON.
Underbart vackra och annorlunda smycken. En webshop som är olik alla andra!

www.blingio.se

Stötta oss på vår Facebook sida. 50st gilla-markeringar och vi ger ut gratis mobil pluggar på vår öppning den 1 oktober.
https://www.facebook.com/pages/Bling-it-on/344336525651746

Åh vilken fin bild, hela du är snygg! :O




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR