#725: önskerubrik

Jag har tänkt på en sak. Det här med "önskerubriker" verkar inte vara en dum idé. Det verkar ju vara så roligt! Så jag har bestämt mig för att jag också ska pröva på det. Alltså, ni kommenterar en rubrik, ex "min barndom" (intressantare förslag uppskattas!!) så gör jag ett inlägg där jag skriver lite om den. Man får skriva hur många man vill, så ska jag försöka hinna med så många som möjligt! Låter det som en bra idé? Kom med massor av roliga rubriker nu!

Detta smink använder jag.. :)

min träning :)

mina vänner
mitt självförtroende
min kärlek

detta äter jag en vanlig dag
10 saker jag vill göra före jag dör
10 länder jag vill besöka innan jag dör
10 snyggaste kändisarna

"Mitt favoritplagg"
Men jag måste informera dig också! Det går inte att följa dig på bloglovin av någon konstig anledning :( Gissar på att din rss-knapp är borta eller något. Men dina inlägg kommer iallafall inte upp på bloglovin! Tack för en bra blogg!

Under dagen äter jag..

I framtiden ser jag mig själv som...

Om jag skulle vara fast på en öde ö...

om jag skulle välja att gå naken i skolan eller äta 545 spindlar skulle jag välja...

JAG MÅSTE BARA BÄRETTA...

mitt utseénde genom åren.

min underbara syster

"Hårfärger jag rekommenderar"

din gaderob!
(älskar din stil snyggis) PUSSS

Ditt hår, alla hårfärger och bilder!

detta har inte med ditt inlägg att göra, men jag försökte ladda ner din bloggdesign "simple as me". Stilmallen fungerar men när jag ska lägga in de fyra kodmallarna står det är något är fel. Skulle behöva hjälp med detta då jag gärna vill fräscha upp min nuvarande design som bärjar bli lite tråkig.
maila mig gärna eller kommentera på min blogg, tack på förhand! :)

mitt rum...

Dessa artister gillar jag mest




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR