#716: by dr.dre

-V

Åh, du måste vara lika kär som jag var första gången jag såg mina beats!!

Svar: Oh ja!!
Joanna D. Hansson

Du är så sjukt duktig på att ta bilder och att göra designer!!! jag laddade ner en som du gjort:) Har alltid varit super inponerad av dig och din blogg. Jag får alltid insperation av dig joanna. Saknar dig supermycket! min pappa har flyttat till skåne så när jag är där så kan jag åka ner till er!

Hej, Vilken fin blogg du har! :) Jag har precis laddat ner en av dina gratisdesigner och har ändrat header och profilbild själv tack vare dina superbra förklaringar :D Så nu undrar jag om du kunde förklara 2 andra saker jag undrar över :)
1. Hur man ändrar bakgrunden på bloggen, till tex en annan färg/bild? :)
2. I den designen jag har står det på engelska i menyn och jag hittade vart man ändra det, men när jag gjorde det så försvann min profilbild osv, vad är då felet? :)

Kram!

Jag behöver inte hjälp med det jag undra över i en tidigare kommentar idag, jag löste det själv :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR