#704: in the morning

Gooood morning! Har varit vaken sedan halv tio idag. Har legat och lyssnat på när min syster springer från rum till rum för att packa resväskan. Hon åker utomlands idag, igen. Ännu en gång är man avundsjuk. Gick upp och gjorde frukost, vaniljyoghurt med flingor, hallon och pistagenötter. Yummi! Nu ska jag väl snart ta farväl av min syster.

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

Hej, kan du hjälpa mig att designa min blogg för jag vet inte hur man gör.. kommentera ett inlägg så svrar jag där .. :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR