#758: kitty cat

Passade min systers och hennes pojkväns två kattungar igår tillsammans med Emma. Åhh så söta dem var och så mysigt vi hade! Var hemma halv två och somnade inte förens lite över tre?? Vilket resulterade i att jag vaknade tolv idag... Vet inte ens vad jag gjorde i de 90 minuterna i natt som var så viktigt att jag inte gick och la mig??
 
Såg att det var någon som ville ha receptet till pannkakorna och HÄR hittar ni det!

Söta! ^^

så söt!

Både ja o nej den är rolig iaf men inte som man tror den ska va :P

katter e bäst. grym bild

varför är du inte lika aktiv på insta längre snyggasteeeee? :(

Hej finis! Först vill jag bara säga att din blogg är himla fin :) För det andra får du gärna vara med i min julkalender i december- varje dag lottas en länk ut på min blogg. Hoppas du vill vara med, Kram!
http://fashionbymirre.devote.se/blogs/23361353/julkalender.htm#WriteComment

åh så söta!!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR