#750: reload

Hallå! Har precis kommit hem från skolan och ska snart ta någonting att käka. Ikväll ska jag ut och äta med mina fina vänner, Millan, Lina och Astrid. Bokat bord på Jensen's, mmmhh gotte. Ni får ha en bra fredag för det ska jag! Kram.

Hej, jag vet att du har gratis designers som läsare och andra personer kan få ta del av, men jag älskar hur du gör dina designer & grejer men jag har tyvärr redan andvändt nästan alla gratis designers flera gånger. Jag undrar om du skulle kunna ställa upp o göra en mer personligare design till mig, så jag vill ha det om du kan få det så och så. Skulle betyda sjuuukt mycket, guld värt. Då jag varken kan göra designers eller så krånglar det när jag ska fixa i mallen på min dator.

Hoppas du svarar.

hur gör du så med bilden? jag har photoscape om det nu är det du använder,men jag kan inte hitta denna effekten/filtret osv. svara gääärna i ett inlägg

Svar: http://joannalicious.blogg.se/category/fototips.html kika in där! Hoppas det besvarar dina frågor angående det, annars är det bara att hojta till! Om du menar hur jag fick bilden i lite olika färger så är det cellofan filtert!
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR