#746: I framtiden ser jag mig själv som...

... En psykolog! Yepp, that's right. Den såg ni inte komma ha? Har två olika planer efter att jag tagit studenten som jag förhoppningsvis kommer kunna leva upp till. Plan ett: ta studenten, vara au pair i USA (självfallet) i ett år, köpa en gul hummer hehe och sedan plugga vidare till psykolog, vart jag gör det vet jag inte än. Ska även gifta mig med en svart/mulatt man och få två söta barn. Och så lever vi lyckliga i alla våra dagar. Plan två: ta studenten, åka till USA och plugga till psykolog och återigen köpa en gul hummer och gifta mig med en svart/mulatt man och skaffa kids. Självklart har jag inte uteslutit vita män men man kan ju drömma aight :)) Har även varit inne på att bli fotograf eftersom jag älskar att fotografera men det känns som att jag inte riktigt hade kunnat försörja mig som fotograf. Vill inte bli fotograf hos tex Trelleborgs Allehanda utan jag vill ut i världen och fotografera människor mm. Det är så jag vill att mitt liv ska se ut om några år, just nu vill jag det i alla fall. Om två år kanske jag vill annat.  

älskar din blogg men jag har en snabb fråga bara, vilken linje går du i? Har faktiskt också tänkt på att bli psykolog så det skulle vara intressant att höra vad du hade tänkt gå i :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR