#737: hello november

Det är röd dag idag. Det vet jag för att: jag krigade för att komma upp ur sängen halv nio på morgonen, kämpade för att hålla ögonen öppna och kämpade (satte mig i bilden bara..) för att komma till gymmet. MEN SÅ ÄR DET EN RÖD JÄVLA DAG. Vilket jag självklart inte tänkte på. Gymmet öppnar klockan ett då.. God damnit. Idag kommer hela släkten hit för att fira Jessica. Känns som jag har jättemycket att göra idag så det är kanske bäst att jag sätter igång. Auf Wiedersehen.
 
Och för dig som undrade heter jag joannaahansson på instagram! 

hade photoschape på min gamle dator men man kan inte ladda ner det till mac står det :( får väll ta och fixa photoshop trotsallt, bilderna blir så mycket bättre då tycker jag haha!

börjar följa dig på insta med förresten, du tar så bra bilder! :)

HAHAHAHA!! Jag gjorde EXAKT samma misstag. SÅ. Irriterande. Bara det att mitt gym inte var öppet alls...

Då blir svartvitt perfekt!! :)

Hej, jätte fin blogg! Vad händer i dag då? :)
Puss ♥

hej, skaffade ännu en ny blogg, ville ha båda två så jag ser vilken jag gillar mest och vilken som går bäst och så hiih :* iallafall.. du gör ju så himla underbara designer så jag tog och ladda ner ännu en till gratis design från dig, denna gången simple as me designen. Så enkel, stilren & cool. Puss på dig!

Svar: Sötis då!! Puss!
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR