#736: BJ's

Ni anar inte hur tidigt jag gick upp idag. Vaknade halv sju och tänker "ja jag drar till gymmet". Mmh på med kläderna och sen var jag borta. Så nu är det avklarat, skönt! Eftersom jag inte kan vara för hälsosam så har jag precis kränkt i mig lite Ben and Jerry's glass :)) sämst på att vara nyttig.  

hej hoppas det är okej att jag har kvar din header bild, för att det krånglar med hela designen när jag bara endast ska byta header bild + att jag inte vet nån fin jag kan ha där, så äre okej om jag har kvar din header bild som var från början i gratis designen?

den var ändå jädrigt fin

hhaha, oj. den kommentaren du skicka , om att jag också skulle ta bort det där kodmall framsida som syndes högst upp i bloggen.. frågade ju hur man tog bort det, men läste lite fort i din kommentar så jag såg inte att du hade skrivit dit det, hur man tar bort det osv. tack! nu är det borta iaf.

Svar: Haha inga problem!
Joanna D. Hansson

åh vad gott!

sv: åh tack!! vilket program redigerar du dina bilder i? jag redigera alltid i photoshop innan, sen köpte jag ny dator i förrgår, en mac & nu vet jag inte vad för program jag ska köpa och redigera mina bilder i. Jag kan ju massor i Photoshop men sen har jag läst och många använder lightroom..

sv: åh tack!! vilket program redigerar du dina bilder i? jag redigera alltid i photoshop innan, sen köpte jag ny dator i förrgår, en mac & nu vet jag inte vad för program jag ska köpa och redigera mina bilder i. Jag kan ju massor i Photoshop men sen har jag läst och många använder lightroom..

glömde skriva min adress innan :)

Jag tror visst bestämt att det är nyttigt att äta glass ;) min favorit är strawberry cheescake! Titta gärna in hos mig :)

Möms!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR