#735: "mitt hår genom tiderna"

Mitt hår genom tiderna.. hmm.. detta kan bli många bilder! Först var jag blond (vilket är min naturlig hårfärg), i början av 2011 blev jag brunett, hade både ljust och mörk hår då. I november färgade jag det plommonrött, hade det i ca en månad, och efter det blev jag rödhårig. Alltså riktigt rödhårig. Tyvärr så tvättades färgen ut så snabbt och jag fick orange hår. Efter någon månad (början av 2012) färgade jag tillbaka (försökte i alla fall) mitt bruna hår och det blev då lite lila-aktigt. Sedan fortsatte jag färga det chokladbrunt och i slutet av maj (?) gjorde jag ombre. That's the story of my hair. Har ni inte fattat det än så ska ni klicka på den fetstilta texten/hårfärgen så kommer där  en bild. Bilderna är kanske inte de bästa men jag gjorde så gott jag kunde! Fick även en kommentar om att jag skulle skriva "hårfärgen jag rekommenderar" och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva där, men jag vet en sak jag INTE rekommenderar i alla fall, och det är att färga sitt hår rihanna-rött, det slutar inte bra.

vad heter du på instagram?:)

Svar: Joannaahansson! :)
Joanna D. Hansson

hej, gör du bloggdesigner. du har världens coolaste design, blogg & allt. älskar't. gör du det så sänd gärna tillbaks ett svar så kanske du kan göra en åt mig

hej, det var jag som kommentera om jag kanske kunde få en gratis design, men nu hittade jag en länk till massa gratis designer du gjort i menyn, och laddade en utav dom, skitfina allihopa!

gud så snygg du var i rött hår!!

Asså Joanna jag älskade när du hade det "orange" håret!!! Så jäkla snyggt du passade as bra i det fast det andra är ju jätte snyggt med:D<3

hoppas det inte gjorde nått att jag låna dom två bilderna, leta hår inspiration, ska nämligen klura ut om jag ska färga nån ny hårfärg så.. ah, hoppas det var lugnt: http://evelinaandnatti.blogg.se/2013/january/har-inspiration.html#comment

btw, vad tycker du , nått tips på en bra hårfärg som är både snygg, vad tycker du jag skulle passa i & ett tips på verkligen en BRA hårfärg som håller osv.




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR