söndagsångest


Fan vilken söndagsångest jag har haft denna söndag. Har bara pluggat och varit irriterad av okända anledningar. Imorgon är det Trycket och det ser jag inte direkt fram emot.. Hehe negativa Joanna. Och fredagens incident börjar sätta sina spår, har just nu tre stora blåmärken på benet. Och ett brutalt blåmärke på höften, plus lite skrapmärken. Allt detta på högerbenet och den högra höften. Alltid högersidan som får ta smällen. Hmm.. gissa om jag kunde sova bra i natt? Nej. Ska dra iväg till jobbet nu och sedan träffa Lina en snabbis.

GAAAAH du är så fruktansvärt vacker joanna!! guud, va stolt över dig själv för det är iallafall jag! du är så galet bra

kan vi inte byta ögon du är så sjuk fin :)

Visst är det ett härligt väder ute idag?

sjukligt snygg!!!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR