cruisar fram


Har nog upplevt årets lökigaste dag idag. Har suttit ute halva dagen och pluggat, varmt och skönt. Mötte upp Anton efter skolan och så drog vi till stan. Vi gick sedan från stan till nybostrand (vilket motsvarar typ 60 mil), i denna värme!! Svettiga?? Ja. Och mina fötter dödar mig. Träffade min kusin och jag kände mig lagom ofräsch. Och nu sitter jag här, nyduschad och osvettig, och gör absolut ingenting. Ska snart öppna dokumentet och skriva lite på mitt tal som jag förhoppningsvis ska redovisa någon gång i framtiden. Mmhhh wish me good luck.

Update: Haha alltså jag trodde ni förstod min ironi när jag skrev att vi gick 60 mil.. Gick bara typ 7/8 km, men det kändes som 60 mil :')

Gick du seriöst 60 mil, det är 600 km???




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR