ombre


Wólaaa! Såhär blev håret, ljus där nere och mörkt uppe på! Ville pröva på någonting nytt, igen.. Och denna gången fick det bli ombre och det tänker jag hålla fast vid ett bra tag framöver. Hoppas på att jag inte bli trött på det efter några veckor. Ikväll ska jag träffa Lina och sedan ska vi på 18-års fest. Och snart ska jag in till stan så det är väl hög tid för mig att börja klä på mig osv osv. Ha en bra kväll!

skitsnyggt!

Jätte fint blev det! :D<3

tröttnar du på det kan du ju färga tex rosa där längst ner med demipermanent färg;)

snyggt! :D

Så så SÅÅ snyggt!! Riktigt avis.. Vill också :(

Hur mycke slet det på håret när du gjorde det så? :)

sjuukt snyggt! ;)<33

va fin du är! :)

kan du lägga upp bättre bilder på håret någon dag?

för det verkar grymt snyggt! ;)<33

Oh. My. God.

Ditt hår.

Åh så snyggt! Du är riktigt fin du!

Ja jag menade att det var så JÄVLA snyggt! Herre gud kvinna, du passar fan i allt.




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR