Fvck off

Mmmh har varit glad hela dagen, blev extra glad när jag fick ett sms av min syster där hon skrev att mitt paket från nelly kommit. Fick lite små ångest över att jag skulle sitta två timmar hos frissan då. Ville hem och pröva kläderna!! Och när jag väl kommit hem.. Då står det att min jävla jumpsuit som jag beställt för att ha på skolavslutningen är slut i lager??? Allvar?? Hur fan kan dom gör så? Blir så jävla arg. Där förstördes min dag. Hade gått och verkligen längtat efter den och så kommer den inte pga att nelly suger?? Ska skriva ett hatmail till dom senare. Men nu..  Tillbaka till mitt besök hos frisören.. Färgade håret och blev supa dupa nöjd! Dock väldigt ovant. Ni får se bilder inom dom kommande dagarna!
Med vänlig hälsning, en arg och sur Joanna med fint hår för tillfället.



× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR