cat gap


Måndag: Tog årets första doppet i havet med Lina, mys! Tisdag: Hanna följde med mig hem och spenderade eftermiddagen här. Idag: Hmm.. Idag ska jag träna. Men vet ni vad? Jag fixade min biologi idag så nu får jag vg i den, HELL YEAH. Så nu har jag inte ett skit kvar att göra i skolan. Inte ens en liten matteuppgift. JAAA!! Fy fan vad skönt. Nu ska jag bara komma på något att fördriva tiden med när jag är i skolan..

hej, det är en som har bilder på dig, men vet inte vem jag ska tro på, så om du lägger upp en bild där du skriver BÄSTA KARLSSON på handen, så tror jag på att det är du som är den äkta joanna! :)

heej! ditt hår blev superfint tycker jag :) undrar bara vilken frisörsalong du gick på? vad den heter osv. skulle bli super glad om du svarar :)

kram




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR