black crowns


Åh vilken seg morgon jag fick idag. Vaknade en halvtimme senare än vanligt och dessutom cyklade jag och Lina till skolan. På morgonen var det jävligt segt men på eftermiddagen gick det betydligt fortare att ta sig hem. Sitter just nu med Isabel i ena handen (vi pratar i telefon för er som inte förstod) och en macka i andra. Hade tänkt att jag snart skulle ut och springa. Eller rulla kanske. Ja det hade varit kul. Eller kanske spela lite baseboll...

Hejsan Joanna!

Jag vet att du är duktig med bloggdesigner & därför frågar jag dig det här. På min blogg har jag en undermeny, men när man håller över kategori grejen så går det bara att trycka på en kategori en gång sen går det inget mer? Vet inte om du förstår men du kan väl pröva, om du nu vill/orkar! Kram.




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR