mat och träning


Har precis kommit in genom dörren och slängt av mig jackan. Ska snart ta något att äta och någon timme efter det ska jag träna. Och vet ni vad? Imorgon har vi studiedag! FUCK YES. Åh vad skönt. Sovmorgon och hela köret. Fint ska det va! Hehe kram ♥

Hej joanna!! Jag har ett problem med en av dina designer...

Den första du gjorde (design) har jag och är skit cool ! Men jag har ju 2 problem

1. Hur sätter man in andras bloggar man tycker dem ska följa?

2. Du vet "profilbilden" vid vad man heter, hur gammal osv.. Den ska ju vara Max Någonting.. Men nu är det så att det inte går att bara sätta den till " den maxade gränsen. Bilden blir utanför och mina läsare tycker jag ska fixa det , kan du vara Snäll och visa hur man gör? Kramis

Hur ofta har ni studiedag egentligen ? :p

Jag har en fråga. Du använder ju bara Photoscape och Picnik. Och det gör jag med, men mina bilder blir jätte suddiga och brusiga, och det blir inte dina? Vet du varför? :o




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR