tittar fram bakom halsduken


Tror visst det är dags för mig att fylla på mina ögonfransar så jag ska göra det redan idag, klockan 16:40. Det är trots allt fem veckor sen jag byggde dom så det kan behövas! För övrigt så har dagen varit bra. Vi har studiedag imorgon vilket är underbart!! Och nu ska jag slänga i mig lite mat. Hörs!

Får jätte många frågor om mina byggda ögonfransar, vilket är kul, så har ni några frågor som rör det kan ni slänga in en kommentar i detta inlägget så svarar jag på era frågor i ett nytt inlägg.

Mina ögonfransar är raka och går alltså inte uppåt eller vad man ska säga. Kan man ändå bygga på det så man får "formen" att böjar uppåt? Tacksam för svar!!

Hur gör man?

Vart kan man köpa det?

Är det komplicerat?

Gör det ont?

Är det stor chans att ögonfransarna "går av"?

kram!

var gör du det? o vad kostar det?

var gör du det? o vad kostar det?

hur mycket kostar det

var gör du det?

hur långa är dina?

söt blogg du har!:) ha en fin kväll!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR