Q/A

Comment: Hej jag undrar om ditt hår blev jätte slitet av blekningen till ombre. Är jätte sugen på att fixa detsamma imorn nämligen och vet inte om det är värt det. Blir det svårt att styla det eftersom det är slitet isåfall? Tacksam för svar. :)

Answer: Halloj! Mitt hår är slitet men inte JÄTTE slitet. Det är skillnad från hår till hår hur mycket det sliter eftersom alla har olika hårtyper. Jag har alltid haft grova och tjocka hårstrå medan tex min syster har tunna och rätt "lena". Mitt hår är inte alls svårt att styla efter blekningen/färgningen. Dock använder jag ALLTID något form av värmeskydd innan jag fönar och plattar det! Lycka till!

Tack för svaren, visade din bild på håret till frisören och resultatet blev jätte fint! :)

Inte ett dugg slitet.

Hej, bra för ville också veta det. Men är du platt hårig eller har du lockigt hår egentligen.

För har hört att lockigt hår blir slitet lättare!

Du är så jäla grym! Stor inspirationskälla! <3




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR