old vs new


Se där ja, en ny design! Kände att det ännu en gång var dags att förnya sig. Kan hända att jag bytar ut bilderna i headern efter hand. Skaffade även mig en drop down meny som följer med när man scrollar ner. Ser designen konstig ut så klicka F5. Vad tycker ni?

As fin blogg tjejen! När har du sommarlov? :)

Kolla gärna in mina kategorier helst "jag syr" och "åsikter&tankar" vem vet du kanske gillar min blogg? :)



Har även en tävling om du vill kolla in den.

vad heter textsnittet du hade på din förra design i menyn? dvs ''personligt''?

Hej snygging, jätte fin blogg! Vi är lite desperata efter en ny design kan man säga. Skulle du kunna hjälpa oss? Gratis? Skulle vara jätte snällt! Såg att du gjort våran kompis.

Hör av dig, kram! :D




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR