#568: jack daniels no.7

Alltså... Detta vädret gör mig galen. Allvar, det är sommar och regnet vräker ner OCH åskar?! Jag hade tänkt spedera min fredagskväll nere på stranden vid en grill tillsammans med mina kära kompisar men jag känner mig inte jätte sugen på det just nu.. Har precis kommit hem från tandläkaren och på måndag är det dags igen. Hade tydligen en djup tand som behövdes fyllas igen MEN den var inte tillräckligt djup för att fyllas igen så dom ska först göra hålet lite djupare. God damn I hate my life :)) Är dock glad över att jag aldrig har haft hål i mina tänder.

Vart köpte du de linnet på bilden? Har letat överallt men inte hittat:( jätte bra blogg! Hoppas du svarar, kram!

Svar: Coal and Terry vintage tror jag sida hette! Tack och kram :D
Joanna D. Hansson

Vart har du köpt linnet som du har på dig på bilden? Har letat överallt men inte hittat:( bra blogg! Hoppas du svarar, kram!

Vart har du.köpt den tröjan? :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR