four days

Torsdag: Spenderade kvällen med Hanna tillsammans med Lina. Drog hem till Lina vid halv tolv och badade i hennes pool och en halvtimme efter det drog jag och Hanna ner till stranden för att ta ett nattdopp.
 
Fredag: Midsommarafton. Vaknade av en stirrande blick. Det var Hanna som satt, åtta på morgonen, och stirrade ihjäl mig, istället för att väcka mig. Firade min midsommar hemma hos Emma tillsammans med masviss med andra människor. Hade med andra ord en asnajs midsommar.
 
Lördag: Vaknade upp mer sliten än någonsin hemma hos Emma. Träffade Lina på kvällen, hängde på Hemmakväll i någon halvtimme (svårt att välja filmer). Lina lämnade mig vid ett-tiden och jag var inte ett dugg trött. Två och en halv timme senare var jag fortfarande inte trött. Drog på mig mina löparskor och shorts och stack ut för en löparrunda. Halv fyra på morgonen. Typ get a life Joanna :))
 
Söndag: Idag ska jag till min mormor och fira henne eftersom hon fyllde år igår. God mat och trevligt sällskap. Efter det ska jag jobba.



× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR