#603: two days

Hallå! Tänkte slänga ihop ett inlägg lite snabbt eftersom jag inte gjorde det igår. Gårkvällen spenderade jag med Lina tillsammans med Ola. Vi hade inte direkt något att göra så vi bestämde oss för att käka något litet. Beställde en nachotalrik och sedan drog vi hem till Ola. En härlig kväll med andra ord även om det låter jätte tråkigt. Vaknade upp hos Lina idag. Drog ner till stan och sedan hem till henne. Spenderade min eftermiddag där, massa bad och skratt. Nu sitter jag invirad i handduk med blött hår och om 1,5 timme ska jag jobba. Ska även hinna käka. Kanske dag att göra sig i ordning nu Joanna. Ni får även nöja er med två dåliga instagrampiczz.

Hejhej!

Lilla jag undrar vad du har för typsnitt i dina inlägg?
Blir överglad för svar :)

Vilka härliga bilder, speciellt den till höger haha ;D

Svar: Haha tack! :D
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR