#601: tävlingsdags!

Yes alla spelälskare, ni läste rätt! Ni har nu chansen att vinna ett presentkort från GameStop laddat med 250 kronor!
 
All you have 2 do is:
Kommentera detta inlägg och motivera (max 30 ord) varför just du borde vinna! Glöm ej att skriva din mail och ditt namn i kommentaren.
 
För större chans att vinna:
Skriv ett inlägg på din blogg om tävlingen samt länka inlägget till mig
Gilla min blogg på Facebook (här)
Lägg till mig på bloglovin' (här)
 
Tävlingen avslutas den 5 augusti och vinnaren kommer presenteras i detta inlägg. Jag kommer kontakta vinnaren via mail, svarar man inte inom 48 timmar går priset över till någon annan. LYCKA TILL!
 
Tävlingen är avslutad och vinnaren är kontaktad!
 
Lee

Jag har den här bästavännen som gör allt för mig. Han verkligen älskar GameStop och förtjänar verkligen en riktigt bra present av mig nu när han fyller år. Något han älskar.

Jag och min kille brukar jämt spela massa spel tillsammans.om två månader så har det gått ett år. så det vore en liten gullig prisent till honom!

Har följt bloggen ett tag och måste säga att den är jätte mysig! Då jag och min pojkvän älskar att spendera kvällar framför xboxet och tävla mot varandra skulle jag blivit väldigt glad om jag vunnit detta presentkort! Dessutom är 5 agusti våran 1,5 års dag så det hade varit kul om man vunnit och kunnat överaska med en vinst som skulle kunna gå till ett nytt spel! Hoppas på vinst, kramis från felicia!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR