#592: army jacket

Nu när jag har den så vet jag inte riktgt vad jag tycker om den. Om den är fin eller inte. Den är snyggare på!.. Tror jag i alla fall.

Om du bestämmer dig för att inte behålla den är jag en potentiell köpare! ^^

Svar: Haha ja det ska jag komma ihåg! ;)
Joanna D. Hansson

vilken storlek är det på den? :)

Svar: Det är nog en onesize, men s/m skulle jag tro :)
Joanna D. Hansson

vart har du köpt jackan?

grymt snygg!!

Åh var har du köpt den? Letat överallt efter en sån jacka!!!

ååh jag är verkligen en potentiell köpare om du inte ska behålla den! vart kommer den ifrån ? :)

Svar: Jag ska behålla den! :D Den komemr från Reused 10.01 :)
Joanna D. Hansson

ÅÅH Den är hur jävla snygg som helst!! :O avis...




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR