#591: 33 hours with no sleep

Jag åkte buss nio gånger igår (+ två idag). Nio varma tunga bussresor med dålig luft. Tur man har sommarkortet annars hade jag varit ruinerad, mer än vad jag redan är... Lyckades spendera 1150 kronor igår. Jävla Malmö. Köpte äntligen min jacka som jag gått och dreglat efter i månader plus ett par dösnygga shorts. Verkligen perfekta. Lämnade dock tillbaka dom pga satt inte snyggt, där tjänade jag 400 kronor! Nu släpper ångesten lite. Jag och Kim stack hem till mig på kvällen och sedan in till Malmö igen. Vid tolv-tiden mötte vi Harry och Casper på Södervärn och drog hem till Kims sommarstuga. Jag kom med det dumma förslaget att vi skulle dygna. Slutade med att jag satt uppe ensam, fast siste man somnade inte förrens vid 7/8-tiden. Försökte sova någon timme senare, gick inte jätte bra. Låg halv vaken hela tiden. Och nu sitter jag här, med eyes wide open. Är ensam hemma dessutom. Jag kommer sova gott i natt.



× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR