#585: gamla dagböcker

Har fan aldrig skrattat såhär mycket i mitt liv åt mig själv. Hittade alla mina gamla dagböcker när jag städade. Hade typ 234 olika men endast fyra sidor i varje bok var skrivna. Från den översta boken var alla "inlägg" helt utflippade! Min reaktion när jag blev tillsammans med någon var: Wiho, good work Joanna! Hade även skrivit i slutet av en dag, "Jo det var en sak till, idag fyllde *** år, hur kunde jag glömma det? ;-) Jo kanske för hon är dum! Puss och Kram" Haha var jag efterbliven som lågstadie-unge eller?? Och från den nedre boken var "inläggen" lite finare och känsligare. Hittade även långa listor på vem mina kompisar var kära i och några bilder.  

sv: Åh tack!! Detsamma!!

sv; tack finis! Hahahahaha gamla dagböcker<3 gillar "tänckte"!

Hahahaha vad gulliiiiiig!

haha, åh vad roligt!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR