#579: drank im my cup

Spenderade halva gårkvällen i Malmö och andra halvan i Dalköpinge (låter som vi är på landet men icke) tillsammans med Lina. En kväll fylld av skratt like always när man är med Lina. Ikväll ska jag på 18-års fest, men innan dess ska jag duscha, träffa Lina, käka och göra mig iordning osv osv. Ska börja med att käka frulle nu i alla fall. Ni får ha en bra lördag för det ska jag!

VINN ETT PRESENTKORT + ÖVERRASKNINGSPAKET FRÅN STHLMCOMPANY!
http://martinaolsson.myshowroom.se/16908/vinn-ett-presentkort-pa-25-rabatt-hos-sthlmcompany-att-du-far-ett-overraskningspaket-med-i-din-bestallning/

hej! undrar om du kan skriva hur du fick rubriken att bli blå när man håller musen på den? skulle bli sååå glad om du kunde berätta,kram!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR