#578: crew love

God morgon! Blev väckt av vinden och regnet vid nio-tiden. Har precis ätit en god stor frukost och snart ska jag gå in i duschen. Vid två-tiden ska jag ta bussen in till stan för att träffa Lina. Har inte mer intressant att dela med mig av så jag avslutar detta inlägg nu :))

kan du inte visa foton på ditt rum? :D

Svar: Haha har sagt hur många gånger som helst att jag ska göra det med det blir aldrig av så.. Men jag ska försöka haha! :D
Joanna D. Hansson

Vill du göra en design till mig? Vore så tacksaaaam! Behöver ej vara något märkvärdigt!

åååh va du är snygg

kim

omg

Svar: Du är omg ditt huve
Joanna D. Hansson

så jävla snygg... ALLTID!!!

Alltså jag orkar inte, du är så jävla snygg! Och ditt hår är helt fantastiskt!

Svar: Dududu är helt sjukt snygg!!
Joanna D. Hansson

men snygg va!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR