who the heck needs beauty sleep?


I do. Har sovit lite mindre än 4 timmar i natt, med andra ord, HJÄLP MIG INNAN JOHNBLUND TAR MIG. Känns som ni får läsa en hel del om hur länge jag sover och inte sover.. Kul och intressant va? Låg och drog mig en stund i sängen och efter en stund steg jag upp. Fick den här smarta ideen att en dusch piggar säkert upp, men det är tveksamt. Kände för att somna på nytt när jag duschade. Annars då? Jodå, det är fint. Bortsett från att jag har bränt min tunga och att ingen dricka smakar som den ska. Kanske ska tillägga att jag fryser och är trött (obviously) också. When will it end? Haha nä skoja.. Så klagosam är jag inte. Ska gå och.. gör något annat nu. Kanske äta frukost. Ja mmm det låter gott. Det gör jag.

Godmorgon!

Önskar dig en härlig torsdag. KRAMIS!!! :D

Följa varandra på blo♥glovin? Jag följer dig redan :)

Hej :)

Nu har jag frågestund i bloggen, kom gärna in och ställ en fråga, de skulle vara super kul



Kramis <3

ida

Tänkte bara säga att du är så sjukt snygg och du verkar som den ödmjukaste och snällaste personen som finns. det finns inte många såna. jag började skumläsa igenom din blogg för någon vecka sen, och jag fastnade direkt, du har så sjukt bra blogg, du har hamnat på mina favoriet och har en direkt länk. Hoppas du har en bra dag sötnos, kram på dig :)

Hahaa.. vad röorigt allt blev men jag känner igen mig ;o

men snyggare brud får man leta efter!

ah inte du iaf, sjukt snygg !

diggar ditt röda hår:D

Grym hårfärg!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR