blue adidas


Kom hem från Malmö vid fyra-tiden. Var borta ca.. sju timmar.. Oh my. Och kallt var det också, både på bussen och utomhus. Under dom sju timmarna hann jag bli förälskad i ett par skor, pröva x antal jeans, tröjor och shorts, äta jätte god mat, få ett LITET (och då menar jag litet) utbrott och träffa en kompis som jag inte träffat på hur länge som helst! Slutade med att jag köpte ett par svinsnygga träningsshorts, eller jag tyckte dom var snygga till dom kom på mig.. hoho.. Och en underbart snygg adidas tröja som ni ser. Den är mer ljusblå/turkos i verkligheten och så har den ett stort adidastryck på sidan av luvan. Psst.. Det är storlek 40.. Imma big girl, naah, den var faktiskt jätte liten i storlekarna... Eller..? All found on Intersport!

Kan inte du ha en bloppis?:D

Jag har en fråga; jag har sett din design på en hemsida. Men du har inte "Denna design är gjord av blablabla.." längst ner i menyn. Får man ta bort den? Blir man inte anmäld eller nånting?

Supertacksam för svar!

Älskar din blogg btw !

grymt fin färg på den :D

kramis♥

mai

skit snygg tröja!! i'm in love




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR