colorful clothes


Insåg vilken himla röra jag hade i min t-shirts låda. Fick röja undan där lite, kasstade sånt som jag inte avände och sånt som var för litet. Och Voilà så var det snyggt igen! Får se hur länge jag klarar av att ha det fint i lådan. Brukar ta en-tre dagar sen är det rörigt igen. Städade även min jeans låda och garberob. Kom fram till att jag äger 13 par jeans (använder högst 5 av dom) och 10 skjortor.

Jag älskaaaar din blogg, sån inspiration man får. Fortsätt så tjejen, kram :)

ååå vad fina kläder!

din blogg är sååå bääääst!!

asgrym blogg!

dina kläder är så snygga, vart brukar du köpa dem ifrån? :)

Hej, jag undrar vart du har köpt din LA tröja ♥

Kan inte du göra en video där du visar ditt rum från topp till tå?

Liksom, en sån room tour? :D

Skulle vara jättetacksam för det!

Du har den bästa bloggen ever <3

Kram!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR