over my dead body


Dagen i känslor: ångest, ångest och mer ångest. Fick reda på när alla nationella prov är så nu vet jag precis vilka dagar jag ska vara sjuk (skämt o sido). Det första provet är redan om några veckor. Som om inte gymnasievalet inte var tillräckligt jobbigt.
Och nu till något helt annat.. Känner hur träningsvärken kommer smygandes. Kommer knappt kunna röra mig imorgon. Men damn vad det kändes skönt att äntligen få träna igen.

gillade bilden :D

kramis♥

M

Nationella är inte så farligt, egentligen ska det inte vara avgörande för betygen men hoppas det går bra för dig! :)



tack för gratis designen om du är nyfiken på hur jag ändrade den kan du gärna titta in ändrade där det stod design av till Kodning av istället. hoppas det inte gör något för har ju ändrat designen till min egen men kodningen är fortfarande din och länken är självklart kvar :)

vad är det du tränar? ;d

Hoppas det går bra! :)

Vad tränar du? :)

Var I Skåne bor du? Bor du i Malmö?

Hej Babe <2

Nu har du chansen att bli DAGENS BLOGG hos mig och synas för 5000 läsare en hel dag! Skulle vara super kul om du var med



PUUUSS<3

Gör du personliga designer gratis? :)

fin blogg :)

Hej :)

Jag har en BLOPPIS med över 90 plagg, one piece, skor, väskor, kläder smycken. Mkt oanvänt från Nelly,com Asos,com Bianco, Scorett och gina tricot! Kika gärna in ifall du hittar något du gillar :D Du hittar den på länken här under:



http://vadfanskajagheta.se/galen-bloppis/



KRAM ALEXANDRA <3



HAHA vilken rolig header!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR