take care


Börjar mitt år med en "ta-hand-om-dig-själv"-dag. Kände att det kunde behövas efter nyårsfirandet igår/idag. Har precis tagit ett långt, varmt och avkopplande bad och sitter nu med en inpackning i håret. Tog mig även tiden att läsa en tidning när jag låg i badet. Vilket jag aldrig brukar göra, jag är inte riktigt den hära "skvallertidnings-tjejen". Bläddrar igenom tidningarna på 5 min, kollar bara efter bilderna.. You know what I mean huh? 
Kom på att jag glömde önska er gott nytt år i förra inlägget, hehe mitt fel. Så gott nytt år, hoppas ni hade en kul nyår!

Har frågestund på min blogg fram till 5/1 :)



http://wordsoflina.blogg.se/2012/january/fragestund.html

Kan du visa hur man får i menyn.

PERSONLIGT

stunderna vi minns

....



MODE

...

alltså att de är som rubriker o sen är kategorierna under det

Hoppas du förstår;p




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR