snälla ni, va inte så lata

Tycker det är jätte kul att ni tar kontakt med mig och frågar mig massa saker. Men nu på sista tiden har jag fått en massa frågor om hur man fixa de och de i sin design, vilken kamera jag har samt vilka redigeringsprogram jag använder mig av. Och dom frågorna har jag svarat på hundratals gånger! Jag har mina länkar till de olika sakerna i min meny av en anledning. Det underlättar för er att hitta svaren på era frågor. Ni kan tex klicka på kameran i min meny så får ni reda på vilken kamera och redigeringsprogram jag använder. It's that simple.

Det jag vill få sagt är, leta lite först INNAN ni frågar mig. Menar inte att ni ska sluta fråga mig saker men jag hoppas ni förstår mig.

Hehe, förlåt att jag är så lat ;) Tänkte att det är alltid roligt med en kommentar extra men ska leta nästa gång, promise!

din blogg är verkligen grymt bra! och tycker det är sjukt kul och ser att din stastik(stavning) höjer på bloglovin , har iaf en fråga , kan inte du tipsa om några bra hemsidor för skor ? :)<3

sv: Haha jo, förstår det! Du kan vara stolt över att folk uppskattar det du gör och ser upp till dig i alla fall (:

åh dn älskadeblogg,måste nog vaa en utav dom bästa bloggarna jag läser!;)

kan du inte ha nå veckansblogg tävling eller så? +lägg utmer bilder på dig, så jefla snygg!!!!

Hej! Tog en design av dej, men jag vet inte om det blev lite fel eller nåt. Du kan iallafall kolla på det här inlägget

http://majais.blogg.se/2012/january/bloggdesignen.html

Där jag skrivit ett problem som jag har med designen och vill gärna att du läser och hjälper då det handlar om länken till din blogg :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR