ny design



Är äntligen klar med min design nu! Tröttnar så fort på dom designerna jag har. Det kanske ni har märkt.. Kände för att göra en helt ny design! Har en massa roliga länkar ni kan klicka er runt på i min meny. Vad tycker ni om den nya? Bättre/sämre?

Ser designen konstig ut så är det bara till att uppdatera sidan!

Snyggt! :D

Den nya designen är jättefin! :)

Gör du dina bakgrunder själv eller hittar du de någonstans? Isåfall vart?

Jag håller på med en ny design jag med, men är lite osäker på vilken bakgrund jag vill ha..

Om man behöver hjälp med att lägga in några snabba saker i ens design, hade du varit billig att hjälpa? Jag har inte en aning om hur man gör haha!

Hej. Jag ska skaffa blogg och därför ute efter en design. Kikade runt på bloggdesign.nu och hitta en design som du hade gjort, grymt snygg va den. Skulle jätte gärna vilja ha den, men när jag skulle ladda ner den så funkade de inte. Skulle du kunna skicka koderna på mejl eller något annat sätt. Kram



länk till designen: http://bloggdesign.nu/?p=blogdesign&id=3365




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR