livin' fast

Fick en stressig morgon, min syster ringer mig vid halv ett och frågar om jag ville med och spela laserdome. Och självklart ville jag det. Fick en timme på mig att göra mig i ordning och käka frulle och sen kom dom och hämta mig. Är påväg dit nu, wopwop, första gången jag ska spelar de. Wish me good luck.

fin blogg! vad fotar du med för kamera? :)

kram

hej underbara du! jätte fin blogg! har du fixat designen själv ? :) kram

Guud! Du måste bara veta att jag älskar din blogg och läser den dag in och dag ut! Du är verkligen en utav mina favoriter! Vet inte vad jag skulle gjort utan din blogg! Du skriver sjukt bra och du är så bra! Du passar med allt du gör! Jag har inte läst din blogg så länge men jag är redan kär i den! Och ditt hår är så coolt! Jag menar verkligen allt jag skriver för att jag älskar din blogg! Forsätt så för du är verkligen grym! Puss!

Ville bara säga att du har en jätte bra blogg! Började läsa den nyss och fastnade direkt! Kram!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR