lazygirl


Ph: Ja, jag är medveten om att det ser ut som jag spenderat all min tid inomhus hela sommaren men icke. Vistas man bredvid min syster ser man blek ut, tyvärr.

Världens längsta dag?!?! Har varit halv död i skolan idag. Gick dessutom till halv fyra, tur jag bara gör det en dag i veckan. Somnade så fort jag kom hem, blev väckt med mat. Jag klagar inte, det är så det ska vara. Tänkte somna om igen efter maten men.. känner mig så lat då.... Men nu när jag suttit lite framför datorn ger jag mig själv tillåtelse till att somna om igen.. thats pretty much how my life looks like. Food, sleeping, computer and more sleeping.

Härlig bild :D + diggar din header ^^

Tagga 8:00 till 16:00 varje dag på gymnasiet sen då! ;)



Grym blogg! :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR