LA ring, made by me


Tror inte jag har vissat er min ring jag gjorde i Gamleby? Well, here it is. Titta inte för länge för då ser ni så mycket jag har failat med den. Hoho. Kan avlsuta med att säga att den är FÖR stor även då det snyggt med stora ringar.

Hej jag har precis installerat en av dina gratis designer men jag kan varken ändra profil bild eller texten under skulle du kunna hjälpa mig?

Jag fick till det nu men nu kom inte din fina bild med, du vet den lilla vid menyn, men jag la till dig som en permanent länk. Jag vet inte riktigt hur jag ska få tillbaka bilden??

älskar din blogg!:)

Fredag imorgon.. händer för dig då?:D

Just nu har jag 3 stycken superhärliga tävlingar i min blogg! :)



I den första tävlingen kan du vinna ett presentkort på 100kr hos Agata.se!

http://martinaolsson.myshowroom.se/12036/vinn-presentkort-pa-100kr-hos-agata-se/



I den andra tävlingen kan du vinna ett HELT UNIKT (finns bara i ett ex) iphoneskal från Beautyiphone!

http://martinaolsson.myshowroom.se/12081/tavling-vinn-valfritt-iphoneskal-fran-beautyiphone-for-max-500kr/



Och i den tredje tävlingen vinner hela 8st personer en OnePiece från Suit Of Sweden i valfri färg!

http://martinaolsson.myshowroom.se/12140/tavling-8st-personer-vinner-varsin-onepiece-fran-suit-of-sweden/

Vad gjorde du i Gamleby? För jag menar, jag själv har varit där med skolan "kunskapsskolan". Gäller de samma?

Grym blogg, diggar din stil übermycke! :)

mai

Oh herregud så snyggg ring! fett grym är du (y)

Hahaha jodå! tänkte att jag kunde göra det nu när du ändå inte visste vad du skulle välja ;)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR