#cosy bookreading


Do not fall asleep, I repeat, do not fall asleep. Ungefär så har jag tänkt för mig själv ända sen jag kom hem från skolan. Är trött som ett ösregn och jag vill bara sova sova sova! Hade tänkt ställa mig i duschen nu snart. Och efter det hade jag tänkt krypa ner i min säng och läsa lite i min bok Billy Elliot som är till mitt engelska steg. Den är lite annorlunda skriven så det är lite jobbigt att läsa den.

Sjukt fin blogg! :)

Älskar ditt hår :D

Vad mysigt det ser ut, och jädrar i satan vilken härlig hårfärg såg jag nu :-)

Kram

Brukar du göra personliga designers? :)

älskar ditt hår!:)<3

var med och tävla veckans blogg hos mig! ;) http://www.nattstad.se/chintis?id=2436952

wow vilket härligt hår du har! och snygg är du också :D

Neeej! Du lever ju värsta livet. Din blogg är sjukt bra, och aså dina bilder och du ...åhhhh så fin! Sluta inte blogga för din blogg är sååå sjukt braaa ;)

svar: ska du säga nått om snygg!? Ärligt, måste säga att du verkligen är jävligt cool! Älskar din stil också! usch låter som nått creepy fan med seriöst lätt grymaste 96 ever!

sw, gullig bild :D Fin du är också!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR