come on guys, don't be shy!

Något jag funderar på varje dag är vem som egentligen läser min blogg. Om inte statistiken visar fel så är där ett par stycken som kikar in hit. Skulle vara jätte kul om ni skrev en kommentar om vilket kön/ålder/namn ni har. Eller kanske hur ni hittade hit. Vad som helst. Bara jag har något att gå på. Don't be shy!

Heter Lisa, bor i malmö, 96a ;)

Läser din blogg varje dag tycker den är skit inspererande o bra ^^



Madeleine, bor i linköping är 13 år :) just ja jag är en tjej :P

Emmy, 17, hörby! =)

Michelle, 14. (vill helst inte säga vart jag bor,men i småland iallafall) :)



Följer din blogg på bloglovin och jag verkligen ÄLSKAR den!

Heter Matilda, bor i en håla som heter Trosa, 98a.



btw, DU ÄR GRYM!

Bea

Heter Beatrice (kallas för Bea), är 98 och går på samma skola som dig :)

Hittade nog hit av en ren slump.. Din blogg är sjukt grym! Kollar in här varje dag! Du är otroligt vacker Joanna!

heter mina, bor i uppland 13 år :)

hittade din blogg på en länk i nån annan blogg, stod att designen var gjord av dig.

grym blogg!

Jag heter Emma, är 19 år & bor i Boxholm, :) Hittade hit för att du hade gjort en gratis bloggdesign, haha :) Men den tog jag tyvärr bort för nu ångrar jag mig! :(

Äe.. Sofie Andersson, jag är 15. Jag bor i Småland och hittade din blogg och så fastnade jag för den direkt! Har tyvärr tagit bort min blogg men jag fortsätter följa mina favoritbloggar och en av dem är verkligen du! Älskar din stil och din blogg :)

Eve

Läser din blogg för du är fett snygg och så vidare!

Evelina heter jag, 18 bast och från Göteborg.

Nathalie 17år Landskrona



hittade den när jag skulle låna en design en gång :)

Angelica, 16 år, bor i Östersund. :)

godkväll mate! hittade din underbara blogg genom en länkning någon dag sedan och tycker den är jäkligt grym! jag är en tjej på 14 år som heter Kaisa. Bor i norrland, Haparanda alltså. Ett ställe där inget speciellt händer. pusss!

Sara, en tjej på 15 år :)

din blogg är SÅHÄR grym, cool, bra, fin osv :)

har inte följt den speciellt länge men jag fastnade för den direkt! hoppas du lägger upp fler bilder, du är riktigt bra!

(ps. vad använder du för redigeringsprogram :)?)

Wilma heter jag & då borde du förstå att jag är tjej ;) Jag är 12 år. Jag kom hit via bloggdesign.nu, jag hittade en awesome design & funderade vem som gjort den, sen så hittade jag även en länk till din blogg & jag fastnade direkt! Din design, hur du redigerar bilder, ditt utseendé.. ja allt! Keep on bloging you are gonna gett big! :D



( sen älskar jag ditt hår! ;) )

Heter malin. Är tolv år. Sjukligt avundsjuk på ditt hår. Hittade in här av någon som länka dig i think. Bor i Trelleborg.

Hej, Wilma heter jag, är 12 år, bor utanför Göteborg. :) Vet nt riktigt hur jag hittade till din blogg, men den ligger bland mina favoriter iaf! :D Jaa, det var väl det, haha! :P Btw, handboll är bäst! Och du och din blogg med ofc! ;)

Gretell är 21 år

Och hittade din blogg genom att söka på färgbomb i Google .

Sen fastnade jag för den för den är sjukt bra

Tjej, 93a, 500 g tjock! My girl!

namn; olivia

efternamn; fagerlund

ålder; 16 snart 17

bor; borås

hur hittade jag din blogg? har ingen aning, någon fågel viska i mitt öra.

kön; tjej, tror jag.



puss på rumpan fina underbara joanna

Jag heter Sara, som det då redan står här precis ovanför... Är hela 14 snart 15 år. Men jag vet inte riktigt HUR jag kom hit men på något randomly sätt lär det ju vart iallafall. Jag fastnade typ direkt och jag har läst ett tag. Är helt såld på ditt hår, helt sjukt grymt awesome snyggt med asrött hår! Pussen! ;) kram

Johanna heter jag är en dalkulla som bor i Borlänge :) Jag är hela 22 år så man börjar ju bli lite skrynklig och grå ;) hehe!! Älskar ditt hår, det är verkligen super hett!

namn: olivia

ålder: 13

bor: utanför Göteborg!

hittade hit: via instagram faktiskt!



btw; avgudar dig och din blogg. snyggaste stilen, vill ha alla dina kläder! dina bilder är ursnygga och du är helt PERFEKT'

kram :)

Hanna,trellehulla,97a :)

Ball blogg du har, inte som alla andras,

hatar folk som ska vara som alla andra!

Grymt att du vågar färga ditt hår rött och

det passar dig skitbra!

cecilia , 97a dalarna!:)

Michaela den bästa,typ den enda från stockholm, hittade din blogg på instagram! Den är fett intresaant!

Följa varandra på bloglovin?, säg till vilket nummer du blev så lägger jag till dig direkt efter! :)

Länkbyten? säg till när du har länkat mig så länkar jag tillbaka direkt! :)

emelie 15 år, bor utanför örebrooo :)

och gah jag diggar din blogg jättemycket!

Jag hittade hit eftersom att jag har en bloggdesign du har gjort. Tycker mycket om din design, älskar färgerna.

Emy Rydén bor i Stockholm och är 13 år. Min kompis hade en av dina gratis designer, så hittade jag din blogg och jag gillar den jättemycket! :D

heter Isabelle, är 15. Hittade din gamla blogg av en ren slump för några månader sen och har följt dig sedan dess :)

Elin Kristensen bor i åtvidaberg (ca 4mil från Linköping) 15 år.

Jag heter isabelle och e då (uppenbarligen) tjej. Jag bor i gbg och fyller 17 i mars. Minns inte hur jag hittade din blogg men tror de var mellan våran gemensamma kompis tobias lindberg som också bor i gbg. älskar din stil och ditt utseende! och hela dig haha... keep it up!

kram!

Rebecca, 94a ifrån Örnsköldsvik. Looovelove ditt hår och din stil!

Tjej? Sonia, 12 år. Hade en design som du gjort.

Ida heter jag & jag är 14 år.. hittade din blogg för att min kompis hade en av dina gratisdesigner, asgrym blogg tjejen! Keep up the good work!! :)

Jag är en tjej från finland född -97. Jag hittade din blogg via bloglovin och jag älskar din blogg MASSOR! (:

Merve, 15 och bor utanför göteborg :)

Cornelia, 16 år från Gävle, hittade din blogg från att jag letade bloggdesigner och hittade på din fina och fick lite hjälp med den :)

Matilda 13 år, bor utanför stockholm. din blogg äger + du har jättesnygga kläder!!! :) kram

Heter inte dejonsy på riktigt men är 12 år och kom hit när du vann en tävling på Lärdigteckna.

jennifer 96:a, skellefteå:)

allt bra? :D

Maria, 15år från Trelleborg. Din blogg är riktigt grym och jag diggar verkligen din stil.

Nathalie, 16 år och bor i Trelleborg och Malmö. Har gått fyra år på din skola och går nu första året på gymnasiet :)

Jag hittade din blogg via en annan blogg och är fast. Du har en grym blogg, Joanna! :)

hittade dig genom matilda borgströms blogg och fastnade direkt! ;D<3

du har sjukt bra klädstil och ditt håår -- KÄRLEK ! :D<3

15 år (: hittade din blogg via instagram och tycker den är as bra! Fortsätt och blogga för du är grym på de! Ps. Från småland btw!

Simone, 14 år, Malmö

Matilda, 15 år & bor i trelleborg. älskar din blogg, din stil och din musikstil ;)

Heter Linnéa är 98 och går på Liljeborg , då i Trelleborg.

Vet inte hur jag kom in här, men har fortsatt läsa den för det är en bra blogg med en vacker tjej som skriver den.

Jag har snackat med dig på fb och blev iallafall glad och lite förvånad att du svara ! (:

Jaa du.. asså jag hittade din blogg eftersom jag använde din design! Så jag gick in på den och fastnade liksom, för att den är så jäkla grym helt enkelt ;)

Hittade din blogg genom instagram och fastnade hihi! 16 är jaaag =)

Elle,14,stockholm!! Följer dig på instagram också!! Men det vet du nog :P

Andréa, snart 17 år från Enköping :)

Amanda, blir 16 i Mars och bor i Eslöv, Skåne

Olivia, 14 år blir 15 år detta året o är från Nybro ;)

Jag vet faktits inte hur jag hittade hit, bara ramlaade in o blev fast :)

kramis♥

stockholmare 14 år!

heter malin och är 21 ;) haha! :D

emelie heter jag då,

14 snart 15. Malmöbrud typ.

Min vän johanna (maskerad inlägget) visade mig din blogg för ett tag sedan och blev lite fast :)

ebbaaaaaaa. hittade din blogg på fb eller instagram tror jag. och jag bara älskar den!! sjukt snygg är du också.

jag flyttar linköping ......bye göteborg

och vill du ha grattis massage och ansikte mask

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,söker ny kompisar

[email protected]




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR