super chill


Fick tre timmars sovmorgon idag! Super chill. Slutar dock en och en halvtimme senare men det gör inget. Vår klass och resten av niorna ska till Barsebäck idag därav min sköna sovmorgon. Får hoppas jag kommer hem ostrålningsbar. Hoho.

Allt bra? :)

Hej Joanna ! Tycker du är jättefin och verkar inte bry dig speciellt om vad andra tycker. Jag skulle iallafall behöva ditt råd och hjälp. Jag har lite annorlunda hårfärg alltså röd och klär mig inte alltid i samma kläder som andra. Typ färgglada byxor/tröjor och så ibland. När jag tar på det tycker jag det är annorlunda och fint , men så fort jag kommer till skolan märker jag hur alla tittar på ett konstigt sätt. Men jag tycker lite det känns bra, för jag ser inte precis ut som alla andra. Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra, för jag stör mig sjukt mycket. Du vet ju säkert inte hur det är, men kanske ändå förstår lite. Borde jag bli lite mer som andra eller inte låta dem vinna? Vet egentligen svaret, men vet inte hur ..

Älskar iaf din blogg !

hihu...undra om vi skulle kunna göra ett länkbyte ? skulle bil super glad! :)

kram

Så himla snygg hårfärg! :D

Grymt snygg & jävlig söt blogg ;)

gillar din hårfärg starkt!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR