det spanska jaget

Har bestämt mig för att jag måste ner och rota i det dolda i vårt släktträd på pappas sida. Eftersom min pappa är halvspansk har jag några kusiner nere i Spanien (om dom fortfarande lever..). Och hur intressant hade inte det varit att söka upp dom och ta reda på mer om dom?! Vill ju inte råka ut för att gifta mig med en spanjor som det sedan visar sig tillhöra samma släkt som mig.

Fin blogg ! :)

Jätte fin bloggdesign,

Jag behöver hjälp med en ny bloggdesign, skulle du ha lust att hjälpa mig? :)

Kram.

Jätte fin blogg! Titta gärna in på min blogg någon gång! ♥

hej. jag har precis laddat ner en av dina designer, 'simple as me'. Vet du hur jag gör om jag vill att rubriken ska vara lika stor i alla inlägg?

vad betyder egentligen dope????

fiin blogg!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR