sista lovdagen


Har spenderat min sista lovdag med Lina (såklart). Tog en fika, hon fick sin pressent (klockan på bilden + ett års garanti eftersom jag vet hur klumpig hon kan vara...) och hade allmänt trevligt. Fick även med mig ett par nya skor och en skjorta. Är ni snälla så kanske jag visar er det lite senare.. Men bara om ni är snälla!

Hejsan söta du ^^

Allt bra idag ?

Ida

Sjukt bra blogg. Jag bokstavligt talat älskar den. Kanon.

Har frågat om detta innan, men inte fått svar. Men kan du inte göra ett inlägg med bilder och text där du förklarar och visar hur man lägger ut och får en header och design på blogg.se för jag fattar verkligen inte. Du kan jo ta din header och design som ett exempel för älskar verkligen det (speciellt designen)

Kyss och kram

vem är Lina ? har du någonsin lagt ut en bild på dig och henne ? haha har nog missat de isåfall

sv: ja:)



Har du tagit bilden med munnen i headern själv?:) Sjukt fin!

Jag.. är jätte snäll.. :' )

himla fina! :)

Var har du köpt den fina klockan? :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR