*pust*

Har alltså nyss suttit och bytat format på över 100 bilder. En efter en. Det är vad jag kallar en kämpe! Har med andra ord räddat vårt bildprojekt. Är det applåder jag hör? Ja, tänkte väl det!

Hejsan hur mår du idag? :)

Intervju med reserfarna bloggaren Sara! http://yuma.blogg.se/2012/february/intervju-med-sara.html

Kika in på min bloggtidning för att se mer! :)



Förresten undrar jag ifall jag kan beställa design av dig? :)

när kommer frågestunden? :-) <333333333333

när kommer frågestunden? :-D

Jävlar vad det är trelleborgare som ska börja på Sunds, både 95:or och 96:or. Hoppas ni vet att vi har en särskild standard här med Näsetbor (Höllviken, men främst Ljunghusen, Skanör och Falsterbo) som bör hållas.



Välkommen!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR