oh man..


Har nästan precis kommit hem från Lina och om någon timme ska jag dra igen. Dagen har bestått av foto, foto och ännu mer foto. But man (Lina), I have some bad news... (jag skriver det här eftersom jag inte vågar ta det face 2 face...) Hälften av bilderna går inte att se... I DONNO WHY. Så jag vet inte om vi måste ta om dom. DONT KILL ME. Ja det är okej att börja gråta. Detta var alltså vårt bildprojekt. Jag ser min framtid flygga iväg. Måste. Tröstäta. Nu. Jag hoppas ni lider med oss. Tack på förhand!

Rörigt inlägg men bara nicka och säg "jag förstår".

Jag har ett önskemål, som på dagis.. Kan du göra en video eller berätta hur du fixar dina ögonfransar? De är otroliga! Ser verkligen ut som kattögon. Jag är sååå glad om du gör någonting av detta!

Kram!

Fin blogg du har! Hoppas du haft en bra tisdag och kolla gärna in på min blogg om du har lust! Kram på dig :)

My god vad du är vacker!!

åh så fin! och dina ögonfransar är ju helt otroliga! avis haha:)

skulle bara säga att jag har lånat en design av dig :)



och supersnyggt hår! Ascool färg:)

Vilken hårfärg har du? Asså vilken förpackning? Funderar att färga håret!

snyggo!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR