G.R.I.N.D


Godmorgon! Har legat och degat i sängen den senaste timmen. Hade tänkt att jag skulle plugga lite idag (söndagsrutin) och städa mitt rum så att ni kan få en video på hur mitt rum ser ut som ni bad om. Fast.. Vi alla vet att det antagligen inte kommer hända. Inte idag i alla fall...

kim

JOANNA!! as snygg design, man blir helt glad när man kollar in :D:D:D:D

dock har jag en känslosam och djup fråga... hur fan får du linjen mellan inläggen att gå från kant till kant?? XDDDD<3

saknar dig och vi ska ses innnan torsdag, puss

Åh vad fin bild, vart är tröjan köpt? :)

allt bra?:D

aaarrgh, sluta va så snygg! dör av ditt hår, dina kläder och DITT FELFRIA ANSIKTE. och om jag inte skrivit det innan är din design mycket fin!

Vilken fin blogg!! :D<3

Wait.. WHAT? kommenterade du "precis" min blogg? (Har inte varit inloggad på jättelänge) HAH! Tack som fan!

Vill bara säga till dig då att ditt hår är så äckligt jävla fint och att jag förmodligen också ska färga det rött snart. Du inspirerade mig till det ;)

ddemiis@weheartit ;)

kul att du är med vart fan har du varit snygging ?

Du är extremt jävla snygg människa! Ditt leende är dessutom to die for. :(



/ avundsjuk :$

Hej, snälla du kan du berätta hur du fått din text stå i hop och inte staplat i menyn!♥ Puss :).

åh vad du är fin!!

Gud va söt du är!:)

ida

fysatan vad snygg!

det är du med, speciellt ditt leende. tackså mkt ;)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR