#776: juldagen

Jaaahapp, då var julafton över. Alla dessa förberedelser man gör som tar flera dagar och så är det över på bara några timmar! Hade en jättebra julafton, den bästa på ett par år tillbaka faktiskt. Det var så kul att få fira jul med min pappas sida för en gångs skull. Fick jättebra julklappar, allting är dock inte med på bild men nästan. Och maten, oh god. Det var inte bara julskinka som stod på menyn utan även revben och buffalo wings, smarrigttttt! Hoppas ni också hade en bra julafton och att ni fick det ni önskat er. Nu återstår mellandagsrean, upp med armbågarna. Ha haaa. Laterrr!

fina julklappar!:) Går du fortfarande på boxning?:)

okej varför slutade du?:/ du behöver inte berätta om det är privat eller något :)

jaha okej, jag vet verkligen hur det är när tiden inte räcker till! Det blev så för mig också nu när jag började gymnasiet, men man får ju göra det bästa av situationen som du, alltså du kan ju boxas på gymmet och det är ju jättebra!:) Kram!

Åå., bra klappar!

Åhh, tofflorna ser så sköna ut!

Åh vad fina saker :) Skulle så gärna vilja ha ett par Shepherdtofflor, men fick bli en ny byrå ist ;P

Svar: Åh Shephardskorna är såååå sköna, skojar inte!! Men en byrå är inte helt fel det heller! ;)
Joanna D. Hansson

Jätte fina presenter! :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR