#774: lillejulafton

Holaaaa! Nu är det inte långt kvar till julafton, ahh är så taggad! Får träffa mina småkusiner som jag träffar en gång om året, om ens det.. och mina andra kusiner på pappas sida! Var hos min mormor och morfar i förmiddags och käkade lite julfrukost. Kom hem vid ett-tiden, packade in mina sista julklappar och sedan slängde jag mig i sängen! Snöstorm utomhus så jag kanske ska fortsätta se på mina julfilmer hehe. Hej så länge!

-Aa, man sitter och skrattar igenom hela filmen nästa. Jo allt är bra! Vad ska du göra imorgon då? :)

Åh så otroligt fina bilder. ♥

Fina bilder och fin blogg! God jul :)

vart redigera du dina bilder någonstans? :)
& ha du bra tips på appar till mobilen som man kan redigera? (gratis)
;)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR